Довідка: Що робити, якщо раптом зникне мобільний зв'язок
З березня 2022 року для забезпечення українців зв’язком в умовах війни мобільні оператори Vodafone, Kyivstar та lifecell запустили національний роумінг.
Оператори відкрили свої мережі для обслуговування дзвінків абонентів одне одного на випадок проблем з сигналом внаслідок пошкоджень мереж. Телефон абонента знаходить працюючу базову станцію та ловить сигнал у випадку, коли базова станція домашнього оператора тимчасово не функціонує.
У національному роумінгу абоненти можуть телефонувати на інші мобільні мережі та міські номери по Україні, користуватися мобільним 2G/3G-інтернетом, надсилати SMS. Тарифікація послуг у національному роумінгу зберігається відповідно до тарифного плану оператора, послугами якого користується абонент.
Як під’єднатися до національного роумінгу:
1. Відключити автовибір мережі:
на Android: Налаштування - Мобільна мережа (чи Підключення) - Оператор;
на iOS: Параметри - Стільникові дані - Вибір мережі;
2. Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи
lifecell;
3. Якщо зареєструватися не вдалося, спробувати ще раз або вибрати'іншу
мережу;
4. Перевірити можливість вихідного дзвінка, SMS.
Важливо: раз на день намагайтеся повернутися до мережі свого
оператора. Вручну або увімкнувши автовибір мережі.
Окрім того, через можливі перебої в електроживленні можуть також
бути перебої з мобільним зв‘язком, але, українські оператори докладають
усіх зусиль, щоб українці залишалися на зв‘язку! Тримайте свої мобільні телефони та девайси зарядженими.
Ми - українці, нація сміливих і вільних людей, нас не зламати!
За матеріалами Управління транспорту та зв’язку ЗОВА