ОФІЦІЙНИЙ САЙТ ВАСИЛІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТі

ПОШУК НА САЙТІ

КАЛЕНДАР

« Травень 2021 »
Пн   3 10 17 24 31
Вт   4 11 18 25  
Ср   5 12 19 26  
Чт   6 13 20 27  
Пт   7 14 21 28  
Сб 1 8 15 22 29  
Нд 2 9 16 23 30  

НАЙБІЛЬШ ПОПУЛЯРНЕ

Пошук

Переглядів: 470324 разів

Василівська міська рада

Переглядів: 16128 разів

Телефонний довідник

Переглядів: 15750 разів

Обговорення проектів розпоряджень

 

 

 

ПРОЕКТ РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови районної державної адміністрації

               

Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Василівської районної державної адміністрації Запорізької області

Керуючись статтею 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», з метою приведення нормативно-правових актів у відповідність до вимог чинного законодавства

ЗОБОВ’ЯЗУЮ:

1.  Унести до Порядку розгляду письмових звернень у Василівській районній державній адміністрації Запорізької області, затвердженого розпорядженням голови Василівської районної державної адміністрації від                10 жовтня 2011 року № 673, зареєстрованого в Василівському районному управління юстиції у Запорізькій області 27 жовтня 2011 року за № 7/338 (далі –  Порядок розгляду письмових звернень), такі зміни:

1) пункт 9 викласти у такій редакції:

«9. Першочергово здійснюється прийом осіб з інвалідністю внаслідок війни, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня».

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, учасники АТО, внутрішньо переміщені особи, одинокі матері (батьки) та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.»;

2) у тексті Порядку розгляду письмових звернень слово «заступників» у всіх відмінках замінити, відповідно, словом «першого заступника» у відповідному відмінку;

3) у тексті Порядку розгляду письмових звернень слова «загальний відділ апарату райдержадміністрації» у всіх відмінках замінити, відповідно, словами «сектор з питань правової роботи апарату райдержадміністрації» у відповідних відмінках;

4) у тексті Порядку розгляду письмових звернень слова «юридичний відділ апарату райдержадміністрації» у всіх відмінках замінити, відповідно, словами «сектор з питань правової роботи апарату райдержадміністрації» у відповідних відмінках;

2.  Унести до Порядку опрацювання усних звернень громадян, що надійшли за допомогою засобів телефонного зв’язку, у Василівській районній державній адміністрації Запорізької області, затвердженого розпорядженням голови Василівської районної державної адміністрації від 16 жовтня 2015 року № 491, зареєстрованого в Василівському районному управління юстиції  Запорізької області 19 жовтня 2015 року за № 12/383 (далі –  Порядок опрацювання усних звернень громадян),  такі зміни:

1) у пункті 3 розділу ІІ Порядку опрацювання усних звернень громадян, слова та цифри «за номером: (06175) 7-21-15» замінити слова ти цифрами «за номером (06175) 7-27-69»;

2) у тексті Порядку опрацювання усних звернень громадян слова «загальний відділ апарату райдержадміністрації» у всіх відмінках замінити, відповідно, словами «сектор з питань правової роботи апарату райдержадміністрації» у відповідних відмінках; «головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації» у всіх відмінках замінити, відповідно, словами «головний спеціаліст сектору з питань правової роботи апарату райдержадміністрації» у відповідних відмінках;

3) у тексті Порядку опрацювання усних звернень громадян слова  «заступник голови» виключити.

3.  Унести до Порядку проведення особистих прийомів громадян керівництвом Василівської районної державної адміністрації Запорізької області, затвердженого розпорядженням голови Василівської районної державної адміністрації від 12 листопада 2011 року № 798, зареєстрованого в Василівському районному управління юстиції Запорізькій області 06 грудня 2011 року за № 10/341 (далі –  Порядок проведення особистих прийомів громадян), такі зміни:

1) пункт 4 Порядку проведення особистих прийомів громадян  викласти у такій редакції:

«4. Першочергово здійснюється прийом осіб з інвалідністю внаслідок війни, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня».

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, учасники АТО, внутрішньо переміщені особи, одинокі матері (батьки) та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.»;

2) у пункті 7 Порядку проведення особистих прийомів громадян слова та цифри  «за телефоном: 7-21-15»  замінити словами та цифрами «за телефоном: (06175) 7-27-69»;

3) у тексті Порядку проведення особистих прийомів громадян слова «загальний відділ апарату райдержадміністрації» у всіх відмінках замінити, відповідно, словами «сектор з питань правової роботи» у відповідних відмінках; «головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації» у всіх відмінках замінити, відповідно, словами «головний спеціаліст сектору з питань правової роботи» у відповідних відмінках;

4) у тексті Порядку проведення особистих прийомів громадян слова   «заступник голови» виключити.

4. Унести до Порядку проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом Василівської районної державної адміністрації Запорізької області, затвердженого розпорядженням голови Василівської районної державної адміністрації від 15 листопада 2011 року № 798, зареєстрованого в Василівському районному управлінні юстиції Запорізької області 06 грудня 2011 року за № 10/341 (далі –  Порядок проведення особистих виїзних прийомів громадян) такі зміни:

1) пункт 4 Порядку проведення особистих виїзних прийомів громадян  викласти у такій редакції:

«4. Першочергово здійснюється прийом осіб з інвалідністю внаслідок війни, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня».

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, учасники АТО, внутрішньо переміщені особи, одинокі матері (батьки) та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.»;

 

2) у тексті Порядку проведення особистих виїзних прийомів громадян слова «загальний відділ апарату райдержадміністрації» у всіх відмінках замінити, відповідно, словами «сектор з питань правової роботи» у відповідних відмінках; «головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації» у всіх відмінках замінити, відповідно, словами «головний спеціаліст сектору з питань правової роботи» у відповідних відмінках;

3) у тексті Порядку проведення особистих прийомів громадян слова  «заступник голови» виключити.

4. Керівника апарату Василівської районної державної адміністрації Запорізької області (Юлія ТАРАН) забезпечити подання в установленому законодавством порядку цього розпорядження на державну реєстрацію до Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції                     (м. Дніпро).

6. Це розпорядження набирає чинності з дня його опублікування в друкованих засобах масової інформації.

7. Координацію та контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керівника апарату Веселівської районної державної адміністрації Запорізької області (Юлія ТАРАН).

 

Перший заступник голови  Василівської районної

державної адміністрації Запорізької області                                                 Андрій ХОЛОША

 

 

 

ПРОЕКТ РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови районної державної адміністрації

               

Про затвердження Порядку розгляду письмових звернень громадян у  Василівській районній державній адміністрації Запорізької області

 

              Керуючись ст. 6, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України  від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постановами Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації» (зі змінами та доповненнями), від 24.09.2008 № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» (зі змінами та доповненнями), та з метою приведення нормативно-правових актів у відповідність до вимог чинного законодавства,

 ЗОБОВ’ЯЗУЮ:

               1.Затвердити Порядок розгляду письмових звернень громадян у Василівській районній державній адміністрації Запорізької області (додається).

               2. Керівнику апарату Василівської районної державної адміністрації Запорізької області Юлії ТАРАН забезпечити подання в установленому законодавством порядку цього розпорядження на державну реєстрацію до Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції  (м. Дніпро).

 

             3. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови Василівської районної державної адміністрації Запорізької області від 10.10.2011 № 673 «Про затвердження Порядку розгляду письмових звернень громадян у Василівській районній державній адміністрації Запорізької області», зареєстрованого в Василівському районному управлінні юстиції Запорізької області 27 жовтня 2011 року за № 87/338, зі змінами.

             4. Це розпорядження набирає чинності з дня його опублікування в друкованих засобах масової інформації.

 

             5. Координацію та контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керівника апарату Василівської районної державної адміністрації Запорізької області Юлію ТАРАН

 

 

 

Голова                                                                                                                                                                                                                       Андрій ХОЛОША

 

 

ПРОЕКТ ПОРЯДКУ

розгляду письмових звернень громадян у

Василівській районній державній адміністрації Запорізької області

1    Розгляд письмових звернень громадян у Василівській районній державній адміністрації (далі - райдержадміністрація) здійснюється відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, яка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 № 348 (зі змінами та доповненнями), Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 (зі змінами та доповненнями). 

Письмові звернення в електронній формі направляються на спеціально визначену адресу електронної пошти Василівської районної державної адміністрації Запорізької області для відправлення письмових звернень громадян у електронній формі: gromada_vasrda@ukr.net або через відповідну форму на офіційному веб-порталі Василівської районної державної адміністрації Запорізької області у розділі «Інтернет Приймальня».

 

2    Звернення, що надійшли до райдержадміністрації, реєструються у відділі роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації ( далі – Відділ) у день надходження згідно із Класифікатором звернень громадян.

При реєстрації звернень на першому аркуші звернення проставляється відповідний штамп відділу із зазначенням дати та вхідного номеру відповідного звернення.

У разі особистого подання письмового звернення до райдержадміністрації, на вимогу громадянина, на першому аркуші копії звернення, яку він залишає собі, проставляється відповідний штамп, дата надходження та вхідний номер звернення.

Письмові звернення, що надійшли в електронній формі, роздруковуються та реєструються як письмові звернення.

3    Облік письмових звернень здійснюється Відділом в підсистемі «Звернення громадян» електронної автоматизованої системи документообігу «Optima WorkFlow». В підсистемі «Звернення громадян» відповідальним працівником відділу на кожне звернення заповнюється картка звернень громадян (форма картки у додатку 1). 

4    Утримання підсистеми «Звернення громадян» у належному стані забезпечується  Відділом.

5    Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

6    У разі надходження повторного звернення від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, голова райдержадміністрації згідно з чинним законодавством може прийняти рішення про припинення розгляду звернення на підставі матеріалів розгляду попередніх звернень. Проект відповіді заявнику про припинення розгляду питання готується Відділом спільно з юридичним відділом апарату райдержадміністрації. 

Подальші звернення від таких заявників з питань, розгляд яких припинено, райдержадміністрацією не розглядаються, про що Відділ повідомляє заявника у термін, не більше п’яти днів з дня надходження такого звернення до райдержадміністрації (зразок повідомлення у додатку 2).

7    Звернення, в якому не викладено зміст питання, або суть його є незрозумілою, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніше ніж через десять днів від дня його надходження.

8     Проекти резолюцій щодо розгляду звернень готують відповідальні працівники відділу та відповідно до функціонального розподілу обов’язків, передають екземпляр картки звернень громадян у друкованому вигляді (реєстраційно-контрольна картка) разом з матеріалами відповідних звернень на розгляд голові райдержадміністрації, першому заступнику, заступникам голови,   керівнику апарату райдержадміністрації.

9   Першочергово здійснюється прийом осіб з інвалідністю внаслідок війни, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня».                                Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, учасники АТО, внутрішньо переміщені особи, одинокі матері (батьки) та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

10  Голова райдержадміністрації, перший заступник, заступники голови, керівник апарату розглядають та підписують проект резолюції щодо розгляду звернення безпосереднім виконавцем протягом трьох календарних днів з дня отримання звернення на розгляд та несуть особисту відповідальність за дотримання вищезазначеного терміну. Після розгляду відповідним керівником звернення протягом робочого дня передаються  Відділу.

11   У разі відсутності керівника, до компетенції якого належить розгляд звернення, таке звернення розглядається іншим керівником, який виконує його функції згідно із взаємозамінністю повноважень.

12    Звернення, в яких порушені питання, що не входять до повноважень райдержадміністрації, пересилаються за належністю в термін, не більше п’яти днів з дня надходження до райдержадміністрації, про що повідомляється громадянину, який подав звернення (зразок повідомлення у додатку 3). 

Повідомлення громадянину про направлення його звернення на розгляд за належністю до органу, до компетенції якого відноситься розгляд його звернення, а також листи та повідомлення громадянину про пересилання звернень, помилково надісланих до Василівської райдержадміністрації (зразок листа у додатку 4) підписує голова райдержадміністрації.

13 Забороняється направляти скарги громадян для розгляду тим органам або посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржується.

14 Підготовку матеріалів для відправки звернень на розгляд відповідальним виконавцям, відповідно до резолюцій керівництва райдержадміністрації, та оперативний контроль за дотриманням термінів розгляду звернень здійснює Відділ. Термін розгляду зазначається у реєстраційні картці підсистеми «Звернення громадян».

15  Відповідальність за своєчасний та якісний розгляд звернень, надання письмової відповіді заявнику несуть посадові особи, яким доручено розгляд звернень.

Керівники структурних підрозділів райдержадміністрації систематично вживають необхідних заходів щодо скорочення фактичних термінів розгляду звернень в структурних підрозділах, які вони очолюють.

16 Звернення вважається таким, що перебуває на контролі в райдержадміністрації, якщо у резолюції відповідного керівника райдержадміністрації, що розглядав звернення,  надано доручення поінформувати про результати розгляду звернення райдержадміністрацію або цього керівника особисто.

17  За результатами розгляду звернень, що перебувають на контролі в райдержадміністрації, письмова відповідь заявникам та інформація керівництву райдержадміністрації надається за підписом керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, яким доручено розгляд звернень, та до повноважень яких входить вирішення порушених у зверненнях питань, якщо інше не передбачено дорученням відповідного керівника райдержадміністрації.

18  За результатами звернень, що перебувають на контролі в обласній державній адміністрації відповіді заявникам готуються та візуються керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та відділів апарату райдержадміністрації згідно із резолюцією, за підписом тієї посадової особи, якою надавалося доручення щодо розгляду звернення.

19   Інформація народним депутатам України, депутатам обласної ради та районної ради за розглядом звернень громадян готується виключно за підписом голови районної державної адміністрації, візується відповідно до функціонального розподілу обов’язків, у першого заступника, заступників голови райдержадміністрації, керівника апарату райдержадміністрації.

20 Відповідь заявнику має містити шанобливе звернення з використанням імені та по-батькові заявника – «Шановний (а) …!». У разі, якщо ім’я та по-батькові заявника не відомі, використовується форма з прізвищем заявника – «Шановний пане (пані) …!». Безпосередньо перед підписом посадової особи відповідь закінчується фразою – «З повагою». 

21  У разі необхідності продовження терміну розгляду звернення, за згодою посадової особи, що надала доручення щодо розгляду звернення, відповідальним виконавцем надсилається повідомлення заявнику до закінчення основного терміну розгляду звернення.

За бажанням заявника письмова відповідь направляється в електронній формі на адресу електронної пошти заявника. Для відправлення в електронній формі письмова відповідь має бути відсканованою на офіційному бланку із зазначенням вихідного реєстраційного номера та за підписом відповідної посадової особи.

Відповідь на письмове звернення, яке подане в електронній формі, надається з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних».

22   Інформація про результати розгляду звернень, що перебувають на контролі в райдержадміністрації разом із підписаною відповідною посадовою особою копією відповіді заявнику або проектом відповіді відповідного керівника райдержадміністрації заявнику та матеріалами звернення надаються структурним підрозділом – відповідальним виконавцем за звернення до Відділу. 

23  Відділ протягом робочого дня передає відповідним керівникам райдержадміністрації проекти відповідей заявникам та інформацій на вищі органи влади, які підготовлені відповідальними виконавцями за зверненнями, разом з матеріалами звернень для підписання. 

Протягом трьох робочих днів з дня отримання Відділ, інформація про результати розгляду відповідальними виконавцями за зверненнями громадян разом з копіями відповідей заявникам, надається відповідним керівникам райдержадміністрації для зняття відповідних звернень з контролю.

Після розгляду керівництвом відповідей керівників райдержадміністрації, протягом одного робочого дня, забезпечують повернення матеріалів звернень до Відділу.

24   Рішення про зняття звернень з контролю приймають посадові особи, які прийняли рішення про постановку на контроль відповідного звернення, шляхом накладання резолюції «До справи» на інформації про результати розгляду звернення. 

25  У разі необхідності відповідна посадова особа може залишити звернення на контролі до остаточного рішення та інформування заявника про остаточні результати розгляду. В такому випадку, заявнику до кінця остаточного розгляду його звернення, надається проміжна відповідь у встановлений чинним законодавством термін.

26  Пропозиції, заяви і скарги громадян після їх вирішення з усіма документами щодо їх розгляду і вирішення та примірником реєстраційно - контрольної картки повертаються до Відділу для централізованого формування справи. Формування і зберігання справ у виконавців забороняється. 

27   Термін зберігання документів за пропозиціями, заявами і скаргами складає п’ять років. Після закінчення п’ятирічного терміну зберігання документи за пропозиціями, заявами і скаргами знищуються у порядку, встановленому чинним законодавством.

 

 

Керівник апарату                                  

райдержадміністрації                                                               Юлія ТАРАН

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Четвер, 29 Квітня 2021 11:23

Переглядів: 4752

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

partners
partners
partners
partners
partners
partners
Министерство доходов и сборов Украины
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ при ПРЕЗИДЕНТОВІ УКРАЇНИ
Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України
Державна підтримка енергозбереження

Безвізовий режим
Інвестиційний портал Запорізької області